Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Rysik architekta I
Ta antyczna moc daje osadzie dodatkową ochronę przed katapultami i taranami. Powoduje, że budynki i fortyfikacje są 3× bardziej wytrzymałe.
Alalie Punkty zwycięstwa na dzień:60
Rysik architekta I (3×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Rysik architekta II
Ta antyczna moc daje osadzie dodatkową ochronę przed katapultami i taranami. Powoduje, że budynki i fortyfikacje są 3× bardziej wytrzymałe.
Syracusae Punkty zwycięstwa na dzień:60
Rysik architekta II (3×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Rysik architekta III
Ta antyczna moc daje osadzie dodatkową ochronę przed katapultami i taranami. Powoduje, że budynki i fortyfikacje są 3× bardziej wytrzymałe.
Byzantinum Punkty zwycięstwa na dzień:60
Rysik architekta III (3×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Rysik architekta IV
Ta antyczna moc daje osadzie dodatkową ochronę przed katapultami i taranami. Powoduje, że budynki i fortyfikacje są 3× bardziej wytrzymałe.
Petra Punkty zwycięstwa na dzień:60
Rysik architekta IV (3×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Biały Obelisk
Ta antyczna moc daje osadzie dodatkową ochronę przed katapultami i taranami. Powoduje, że budynki i fortyfikacje są 5× bardziej wytrzymałe
Treverorum Punkty zwycięstwa na dzień:20
Biały Obelisk (5×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Rydwan Cesarza I
Ta antyczna moc przyspiesza Twoje jednostki o 1.5× początkowej wartości.
Brundisium Punkty zwycięstwa na dzień:60
Rydwan Cesarza I (1.5×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Rydwan Cesarza II
Ta antyczna moc przyspiesza Twoje jednostki o 1.5× początkowej wartości
Cimbri Punkty zwycięstwa na dzień:60
Rydwan Cesarza II (1.5×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Rydwan Cesarza III
Ta antyczna moc przyspiesza Twoje jednostki o 1.5× początkowej wartości.
Vandali Punkty zwycięstwa na dzień:60
Rydwan Cesarza III (1.5×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Rydwan Cesarza IV
Ta antyczna moc przyspiesza Twoje jednostki o 1.5× początkowej wartości.
Scythia Punkty zwycięstwa na dzień:60
Rydwan Cesarza IV (1.5×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Hełm Teutatesa
Ta antyczna moc przyspiesza Twoje jednostki o 2× początkowej wartości.
Carthago Punkty zwycięstwa na dzień:20
Hełm Teutatesa (2×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Talizman objawienia I
Ta antyczna moc powoduje, że efektywność Twojego zwiadu wynosi 3× normalnej wartości. Moc działa na wszystkich szpiegów w osadach objętych jej działaniem, a także wysłanych z tych osad na zwiad (ale nie wysłanych jako pomoc). Poza tym moc pozwala zobaczyć rodzaje (ale nie liczbę) jednostek armii napastnika.
Halicarnassos Punkty zwycięstwa na dzień:60
Talizman objawienia I (3×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Talizman objawienia II
Ta antyczna moc powoduje, że efektywność Twojego zwiadu wynosi 3× normalnej wartości. Moc działa na wszystkich szpiegów w osadach objętych jej działaniem, a także wysłanych z tych osad na zwiad (ale nie wysłanych jako pomoc). Poza tym moc pozwala zobaczyć rodzaje (ale nie liczbę) jednostek armii napastnika.
Memphis Punkty zwycięstwa na dzień:60
Talizman objawienia II (3×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Talizman objawienia III
Ta antyczna moc powoduje, że efektywność Twojego zwiadu wynosi 3× normalnej wartości. Moc działa na wszystkich szpiegów w osadach objętych jej działaniem, a także wysłanych z tych osad na zwiad (ale nie wysłanych jako pomoc). Poza tym moc pozwala zobaczyć rodzaje (ale nie liczbę) jednostek armii napastnika.
Hyperborea Punkty zwycięstwa na dzień:60
Talizman objawienia III (3×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Talizman objawienia IV
Ta antyczna moc powoduje, że efektywność Twojego zwiadu wynosi 3× normalnej wartości. Moc działa na wszystkich szpiegów w osadach objętych jej działaniem, a także wysłanych z tych osad na zwiad (ale nie wysłanych jako pomoc). Poza tym moc pozwala zobaczyć rodzaje (ale nie liczbę) jednostek armii napastnika.
Hibernia Punkty zwycięstwa na dzień:60
Talizman objawienia IV (3×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Zwierciadło Prawdy
Ta antyczna moc powoduje, że efektywność Twojego zwiadu wynosi 10× normalnej wartości. Moc działa na wszystkich szpiegów w osadach objętych jej działaniem, a także wysłanych z tych osad na zwiad (ale nie wysłanych jako pomoc). Poza tym moc pozwala zobaczyć rodzaje (ale nie liczbę) jednostek armii napastnika.
Ravenna Punkty zwycięstwa na dzień:20
Zwierciadło Prawdy (10×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Zielnik I
Ta antyczna moc zmniejsza do 3/4× zużycie zboża przez jednostki żywione w osadzie objętej jego działaniem.
Nemausus
Zielnik I (3/4) Punkty zwycięstwa na dzień:60
Skarbiec 20, Działa na: konto
Zielnik II
Ta antyczna moc zmniejsza do 3/4× zużycie zboża przez jednostki żywione w osadzie objętej jego działaniem.
Athribis Punkty zwycięstwa na dzień:60
Zielnik II (3/4)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Zielnik III
Ta antyczna moc zmniejsza do 3/4× zużycie zboża przez jednostki żywione w osadzie objętej jego działaniem.
Cyrene Punkty zwycięstwa na dzień:60
Zielnik III (3/4)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Zielnik IV
Ta antyczna moc zmniejsza do 3/4× zużycie zboża przez jednostki żywione w osadzie objętej jego działaniem.
Theodosia Punkty zwycięstwa na dzień:60
Zielnik IV (3/4)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Zielnik IV
Ta antyczna moc zmniejsza do 3/4× zużycie zboża przez jednostki żywione w osadzie objętej jego działaniem.
Jerusalem Punkty zwycięstwa na dzień:20
Księga pustelnika (1/2)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Topór wojenny I
Ta antyczna moc skraca do 3/4x czas szkolenia wojsk i cywilnych jednostek oraz wytwarzania machin wojennych.
Caralis Punkty zwycięstwa na dzień:60
Topór wojenny I (3/4)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Topór wojenny II
Ta antyczna moc skraca do 3/4x czas szkolenia wojsk i cywilnych jednostek oraz wytwarzania machin wojennych.
Narbo Punkty zwycięstwa na dzień:60
Topór wojenny II (3/4)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Topór wojenny III
Ta antyczna moc skraca do 3/4x czas szkolenia wojsk i cywilnych jednostek oraz wytwarzania machin wojennych.
Castra Regina Punkty zwycięstwa na dzień:60
Topór wojenny III (3/4)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Topór wojenny IV
Ta antyczna moc skraca do 3/4x czas szkolenia wojsk i cywilnych jednostek oraz wytwarzania machin wojennych.
Teutones Punkty zwycięstwa na dzień:60
Topór wojenny IV (3/4)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Akademia wojny
Ta antyczna moc skraca do 1/2x czas szkolenia wojsk i cywilnych jednostek oraz wytwarzania machin wojennych.
Sparta Punkty zwycięstwa na dzień:20
Akademia wojny (1/2)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Plany Dużego magazynu i Dużego spichlerza I
Ta antyczna moc pozwala na budowę Dużego spichlerza i Dużego magazynu. Jest także wymagany do rozbudowy tych budynków. Inne wymagania do budowy tych budynków nie mają znaczenia, gdy posiada się ten plan.
Carthago Nova Punkty zwycięstwa na dzień:60
Plany Dużego magazynu i Dużego spichlerza I
Skarbiec 20, Działa na: konto
Plany Dużego magazynu i Dużego spichlerza II
Ta antyczna moc pozwala na budowę Dużego spichlerza i Dużego magazynu. Jest także wymagany do rozbudowy tych budynków. Inne wymagania do budowy tych budynków nie mają znaczenia, gdy posiada się ten plan.
Mediolanum Punkty zwycięstwa na dzień:60
Plany Dużego magazynu i Dużego spichlerza II
Skarbiec 20, Działa na: konto
Plany Dużego magazynu i Dużego spichlerza III
Ta antyczna moc pozwala na budowę Dużego spichlerza i Dużego magazynu. Jest także wymagany do rozbudowy tych budynków. Inne wymagania do budowy tych budynków nie mają znaczenia, gdy posiada się ten plan.
Athens Punkty zwycięstwa na dzień:60
Plany Dużego magazynu i Dużego spichlerza III
Skarbiec 20, Działa na: konto
Plany Dużego magazynu i Dużego spichlerza IV
Ta antyczna moc pozwala na budowę Dużego spichlerza i Dużego magazynu. Jest także wymagany do rozbudowy tych budynków. Inne wymagania do budowy tych budynków nie mają znaczenia, gdy posiada się ten plan.
Alexandria Punkty zwycięstwa na dzień:60
Plany Dużego magazynu i Dużego spichlerza IV
Skarbiec 20, Działa na: konto
Mapa podziemi I
Ta antyczna moc powoduje, że Kryjówki mają 100× swojej normalnej pojemności.
Dodatkowo katapulty atakujące osadę pod ochroną tego artefaktu trafiają w losowe budowle.
Wyjątkiem od tej zasady, w przypadku mocy o zasięgu osady i konta, są Skarbiec i Cud Świata. Natomiast w przypadku mocy unikatowej - tylko Cud Świata
Numantia Punkty zwycięstwa na dzień:60
Mapa podziemi I (100×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Mapa podziemi II
Ta antyczna moc powoduje, że Kryjówki mają 100× swojej normalnej pojemności.
Dodatkowo katapulty atakujące osadę pod ochroną tego artefaktu trafiają w losowe budowle.
Wyjątkiem od tej zasady, w przypadku mocy o zasięgu osady i konta, są Skarbiec i Cud Świata. Natomiast w przypadku mocy unikatowej - tylko Cud Świata.
Lutetia Punkty zwycięstwa na dzień:60
Mapa podziemi II (100×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Mapa podziemi III
Ta antyczna moc powoduje, że Kryjówki mają 100× swojej normalnej pojemności.
Dodatkowo katapulty atakujące osadę pod ochroną tego artefaktu trafiają w losowe budowle.
Wyjątkiem od tej zasady, w przypadku mocy o zasięgu osady i konta, są Skarbiec i Cud Świata. Natomiast w przypadku mocy unikatowej - tylko Cud Świata.
Samothrace Punkty zwycięstwa na dzień:60
Mapa podziemi III (100×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Mapa podziemi IV
Ta antyczna moc powoduje, że Kryjówki mają 100× swojej normalnej pojemności.
Dodatkowo katapulty atakujące osadę pod ochroną tego artefaktu trafiają w losowe budowle.
Wyjątkiem od tej zasady, w przypadku mocy o zasięgu osady i konta, są Skarbiec i Cud Świata. Natomiast w przypadku mocy unikatowej - tylko Cud Świata.
Thebes Punkty zwycięstwa na dzień:60
Mapa podziemi IV (100×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Czarny Obelisk
Ta antyczna moc powoduje, że Kryjówki mają 500× swojej normalnej pojemności.
Dodatkowo katapulty atakujące osadę pod ochroną tego artefaktu trafiają w losowe budowle.
Wyjątkiem od tej zasady, w przypadku mocy o zasięgu osady i konta, są Skarbiec i Cud Świata. Natomiast w przypadku mocy unikatowej - tylko Cud Świata.
Londinium Punkty zwycięstwa na dzień:20
Czarny Obelisk (500×)
Skarbiec 20, Działa na: konto
Czterolistna koniczyna
Ta antyczna moc nie ma żadnego efektu.
Delphi Punkty zwycięstwa na dzień:20
Czterolistna koniczyna
Skarbiec 20, Działa na: konto
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.024 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 539.84 kB (Maksimum: 626.09 kB) ]